نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

قدرت تمرکز در انسان

میخوام یک داستان از خودم براتون تعریف کنم :

من دانشجوی نرم افزار هستم ، دانشگاه که بودم ، ترم دوم درس آزمایشگاه فیزیک داشتیم ،

واقعیتش اینه که زیاد توجه نمیکردم که آزمایشات رو یاد بگیرم،.. تا اینکه موقع امتحانات رسید

10 تا آزمایش فیزیک بود که بر اساس قرعه کشی هر دانشجو باید انجام می داد و نمره قبولی میگرفت، من هم فقط یک آزمایش رو بلد بودم ... خدا خدا میکردم که اون آزمایش که اسمش یادم نیست از قرعه کشی واس من دربیاد..

تمام تمرکزم رو اون آزمایش جمع کردم انگار که هیچ آزمایش دیگه ای در کار نبود ..

تا رسید روز امتحان و استاد اسم آزمایشات رو نوشت رو کاغذهای خرد شده .. همه یک کاغذ برداشتن.. یکیش موند.. برداشتم.. در نهایت تعجبم همون آزمایشی بود که خودم میخواستم.. !

اگر انسان بتواند بدون هیچ شک و شبه و ترسی روی خواسته اش تمرکز کند و آنرا از آن خود بداند ، بی شک باور کنید به آن خواهد رسید . . .

نکته : توجه کنید دوستان ، چون این برای من مسئله خیلی مهمی نبود واسه همین هیچ ترسی نداشتم که اصلا درس پاس بشه یا نه.. میخوام بگم بی باک بودن یک مرحله جلوتر از خواستنه ، اگه یک چیزو بخواین و ترس داشته باشین که بهش نخواهید رسید طبیعتا نخواهید توانست رسید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد