نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

بخور و نخورهای ماه مبارک رمضان

بخور و نخورهای ماه مبارک رمضان

ماه رمضان که از راه می‌رسد دوباره مبحث داغ چیزهایی که در این ماه باید خورده شود و آنهایی را که نباید خورد سر زبان‌ها می‌افتد. برای امسال بسته‌ای ویژه برایتان تدارک دیده‌ایم که بدون ایجاد مشکل مزاجی در این ماه پرخیر و برکت روزه بگیرید.
سحری سبک بخورید

اغلب مشکلات گوارشی و اختلالات مربوط به دستگاه گوارش به دلیل رعایت نکردن رژیم غذایی سالم، پرخوری و افراط در مصرف بعضی گروه‌های غذایی و البته تحرک نداشتن است. توجه داشته باشید که فاصله سحر تا اذان صبح مدت کوتاهی است بنابراین فرد تا از خواب بلند می‌شود باید مشغول به خوردن سحری شود. در این زمان وارد کردن غذاهای پرحجم به معده کاری صحیح نیست؛ زیرا این موضوع عوارضی مانند نفخ، تنگی نفس، مشکلات گوارشی و ... را برای فرد ایجاد می‌کند. یادتان باشد پس از اتمام سحری مدتی بیدار بمانید تا غذا به خوبی هضم شود. همچنین به خاطر داشته باشید که یک سحری خوب مانند یک صبحانه و ناهار سبک اما کامل است.

  ادامه مطلب ...

آیا می شود گفت همه مردها خیانتکارند ؟!

«از دنیای مردها نمی‌توان سر در آورد» این ادعایی است که برخی از زنان در موردش پافشاری می‌کنند و می‌گویند بعد از ازدواج به چشم های خودت هم نباید اعتماد داشته باشی. این دسته از زنان معتقدند درست در همان لحظه‌ای که گمان می‌کنی شهر در امن و امان است، ذهن همسرت درگیر دنیای دیگری است.
 دنیایی که یا در خیال برای خودش ساخته و به انتظار واقعی شدنش است یا در واقعیت به رابطه ای مخفیانه منجر شده است. درعوض مردان هم می‌گویند که این گروه از زنان به شدت بدبین هستند. به همین بهانه این موضوع را با 3 کارشناس از حوزه‌های روانشناسی، روانپزشکی و جامعه شناسی در میان گذاشتیم تا بدانیم که آیا واقعا همه مردها خیانتکارند یا خیر؟

مردها تنوع طلب هستند؟
دکتر فاطمه رنجبر :
گاهی اوقات مزاج تنوع طلب فرد باعث این مسئله می‌شود. فرد به علت مزاج تنوع طلب خود به یک شریک جنسی اکتفا نکرده و روابط متعدد خارج از روابط زناشوئی را تجربه می‌کند. البته تنوع طلبی وی منحصر به زندگی زناشوئی نیست بلکه می‌تواند سایر جنبه های زندگی مثلا گرایش به مواد مخدر مختلف، تجربه شغل‌های مختلف و نداشتن شغل ثابت و ... را در بر می گیرد.
  ادامه مطلب ...

زندگی بهتر داشته باشید

 
1 -  روزتان را با حرکات کششی شروع کنید
 ۱۵-۱۰ دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید و کمی حرکات کششی انجام دهید. حرکات کششی به شما برای بیدار شدن کمک می‌کند، انرژی بیشتری به شما می‌دهد، انعطاف‌پذیری و هماهنگی بدنتان را بالا برده، به گردش خون در بدن کمک کرده و ریلکس‌تان می‌کند.

2 - برای کل روز خوب بدنتان را سوخت رسانی کنید
 اگر قرار است در روز یک وعده غذای خیلی خوب و سالم بخورید، اجازه بدهید که آن وعده صبحانه باشد. ترکیبی از کربوهیدرات‌ها، فیبر، پروتئین و مقدار کمی چربی فواید بسیار زیادی برای سلامتی شما داشته و ساعت‌ها انرژی لازم برای بدنتان را فراهم می‌کند.

3 - جایی برای چای بگذارید
چای حاوی انبوهی از آنتی‌اکسیدان‌هاست، احتمال بروز حمله قلبی و سکته را در شما کاهش داده، سیستم ایمنی بدنتان را قوی کرده، از شما در برابر سرطان محافظت می‌کند و سوخت‌وسازتان را هم بالا می‌برد. اگر نمی‌توانید به طور کل مصرف قهوه را کنار بگذارید، فنجان دومتان را به جای آن چای بنوشید، چای سبز سالم‌ترین نوع چای است اما هر نوع چایی برایتان خوب است.
  ادامه مطلب ...

رهایی از افسردگی


اگر شما افسردگی داشته اید می دانید که چطوراحساس ناامیدی می کنید. بازگشت به وضعیت عادی و بهبود سلامتی برایتان ضروری است. اما کارهایی وجود دارند که برای بهبود افسردگیتان انجام دهید. ورزش کردن، تغییر عادت غذایی و حتی بازی کردن با حیوانات می تواند در بهبود مود شما تاثیر بگذارد و کنترل دوباره ی زندگی خود را به دست آورید.

مراقب دیگران بودن با ایجاد حس تعهد داشتن، برای بهبود افسردگی خیلی خوب است. اما گاهی حیوانات می توانند دوست بسیار خوبی برای شما باشند. وقتی با حیوانی بازی می کنید در واقع ذهنتان را از مشکلاتتان خالی می کنید.

بین ذهن و بدن ارتباط وجود دارد. اگر چه غذای خاصی نیست که مخصوص افسردگی باشد اما یک رژیم غذایی سالم می تواند بخشی از درمان شما باشد. میوه و سبزیجات نقش مهمی در بهبود افسردگی شما بازی می کنند.


  ادامه مطلب ...

شانس دوبار در نمی زند

حواستان باشد ، همواره به رهنمودهای شهودی درونی خود حساس باشید ، همیشه اماده دریافت الهامات الهی باشید .