نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

نگاه خوش شانس

شانس دوبار در نمی زند

حواستان باشد ، همواره به رهنمودهای شهودی درونی خود حساس باشید ، همیشه اماده دریافت الهامات الهی باشید .
نظرات 2 + ارسال نظر
ه.ل. جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ق.ظ

از کجا بفهمیم اونها الهامات شیطانی نیستن.

کوفتت بشه اومدی جای آدرس وبلاگ من وبلاگ زدی.

چقدر دوست داشتم یه پلیس فضای سایبری آشنا داشتم بدم لهت کنه.:))))

حیف که در سیره من فعلا انتقام جویی جایی نداره.
پس به قول خودت که شانس دوبار درب نمی زند آدرسو خالیش کن.

دفعه دیگه قسمت میدما. خالیش کن.

سلام ، آدرس وبلاگ شما آزاده شده بود و بنده هم طبق مقررات حق داشتم ثبت کنم و پلیس سایبری هم هیچ کاری نمیتونه بکنه چون هیچ عمل غیر قانونی از من سر نزده ! من هم خالی کنم بقیه پر میکنن ;) باز قابل شما رو نداره :)

ه.ل. یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام
خوب اگر یه روزی پلیس ریخت تو خونتون نگی نگفتیا.
نگی فقط بخاطر یه آدرس قانونی که داشتما.

بعضی چیزها قانونیشم خطر داره.

خطر داره مهرداد الکی.

خالیش کن من اونو برای خودم ثبت می کنم.
اصلا راستشو بگو. چقدر می خواهی بکشی کنار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد